Publiceringsdatum: 2025-07-14
Letar du efter möjligheter att arbeta inom chefer och verksamhetsledare? Letar du efter en chans att arbeta som kundtjänstchef på Husqvarna AB? Nu är det möjligt. Husqvarna AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för tills vidare, ta en titt på denna jobbannons.
För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Jönköping då det är tjänsteorten. Husqvarna AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som kundtjänstchef. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Söker du efter en spännande karriär som kundtjänstchef? Sök jobbet hos Husqvarna AB senast tisdag den nittonde augusti 2025 och bli en del av deras team.
We're one of the world's oldest start-ups – and we're just getting started . At Husqvarna Group, innovation is in our DNA. With over 330 years of heritage and a passion for pioneering technology, we design and deliver world-class products and solutions for forest, park, garden, and construction care. From robotic lawn mowers to cutting-edge chainsaws and sustainable battery systems. We’re shaping the future, and we want you to be part of it.
We’re currently hiring a Head of Global Customer Support & Training to strengthen and enhance our customer experience and service capabilities across global markets.
You’ll be part of the Global Aftermarket management team within the Husqvarna Forest & Garden Division, reporting directly to the VP Global Aftermarket, Services & Quality. This team is focused on driving excellence in customer support, training, and technical enablement.
As Head of Global Customer Support & Training, your mission is to coordinate and continuously improve the end-to-end customer support experience for our customers, consumers, and partners. You will also be responsible for competence development internally and externally across service, support, and sales organizations.
You have a strong customer focus, are structured in your approach, and are passionate about building high-performing support organizations. You lead with empathy and accountability, and you understand the direct connection between customer experience and business outcomes.
In addition, you bring:
This position is based in Sweden. Our preferred location is Huskvarna, where most of the team is located, but we are also open to candidates based at our other sites in Stockholm or Jonsered. We offer a hybrid work model with 2–3 days per week in the office.
We’re keeping the job listing open all summer! That said, we’re currently on vacation and will start reviewing applications once we’re back in August. Thanks for your patience - we’re excited to hear from you!
If you have any questions, please contact recruitment partner Johan Odelfelt at johan.odelfelt@husqvarnagroup.com
At Husqvarna Group, we believe business is about people. Our culture values bold ideas, strong commitment, and teamwork. We grow and succeed together.
Ready to take the lead in customer support and training at a company with global reach and deep roots? Let’s shape the future together. https://www.husqvarnagroup.com/en/our-culture
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Husqvarna AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5560005331 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Kundtjänstchef |
Yrkesområde | Chefer och verksamhetsledare |
Husqvarna AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstchef med placerings i Jönköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstchef hos Husqvarna AB skickar du in din ansökan senast 2025-08-19.
Källa: Arbetsförmedlingen
Husqvarna AB söker en person till tjänsten som kvalitetschef i Jönköping.
2025-07-14
Mer infoSAAB AB söker en person till tjänsten som mjukvaruutvecklare i Jönköping.
2025-06-24
Mer infoSAAB AB söker en person till tjänsten som chief information officer/cio/it-chef i Jönköping.
2025-07-07
Mer info