Publiceringsdatum: 2025-06-13
Letar du efter ett jobb inom data/it? Nu har du chansen att börja jobba som helpdesktekniker/supporttekniker hos Nordlo Improve AB. Detta är ett jobb på heltid där Nordlo Improve AB letar efter någon under 6 månader eller längre.
För detta jobb är Jönköping den angivna tjänsteorten. Företaget Nordlo Improve AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som helpdesktekniker/supporttekniker har de nu ett ledigt jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Bli en del av teamet hos Nordlo Improve AB som helpdesktekniker/supporttekniker genom att ansöka senast onsdag den trettonde augusti 2025.
Kundstödschef - Led vårt engagerade team mot framtida framgångar!
Vill du vara den som formar framtidens kundstöd och leder ett team som verkligen gör skillnad? Vi söker en driven och erfaren ledare som vill utveckla både människor och processer inom vår glada, trivsamma och växande organisation.
Som Kundstödschef blir du en central del av vår verksamhet med ansvar för att leda, utveckla och motivera vårt Kundstödsteam som idag består av sju medarbetare. Du kommer att arbeta både strategiskt och operativt och har en nyckelroll i att säkerställa hög kvalitet på tjänsterna, samtidigt som du kontinuerligt utvecklar och förbättrar våra arbetssätt och processer för att upprätthålla kundnöjdhet, effektivitet och en välmående organisation.
Du rapporterar direkt till VD och du kommer att vara en del av ledningsgruppen. Du kommer att vara mottagare av nya kunder, där du säkerställer att all nödvändig information finns på plats för att teamet ska kunna möta kundens förväntningar och krav. Du förväntas rapportera regelbundet om teamets prestation och identifiera förbättringsområden baserat på analyser av KPI och kundfeedback. Vidare förväntas du att vara ansiktet utåt vid kundkontakter, under exempelvis månadsmöten, incidentrapportering och uppstartsmöten.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Vi förväntar oss att du är en god kommunikatör och relationsbyggare med förmåga att engagera, motivera och vinna förtroende hos både medarbetare och kunder. Du är proaktiv och lösningsorienterad. Prestigelöshet och ödmjukhet är ytterligare egenskaper som vi värdesätter. Som ledare är du mogen, trygg, stabil och tydlig. Du har fokus på både individen samt utveckling av verksamheten. Du ser saker ur ett helikopterperspektiv och har god affärsförståelse. Du drivs av att nå uppsatta mål samt motiveras av kundnöjdhet och lönsamhet. Vi ser att du bör ha tidigare erfarenhet av personalansvar och givetvis att du har ett tekniskt kunnande och intresse. Har du dessutom erfarenhet av ITIL så är det meriterande.
För att trivas i rollen ser vi att du trivs med att ta ansvar för ditt och teamets framgång. Med en förmåga att hålla fokus och prioritera under press lyckas du navigera komplexa situationer. Du har en stark problemlösningsförmåga och arbetar proaktivt för att identifiera och hantera utmaningar. Ditt professionella bemötande, tillsammans med din starka samarbetsförmåga, bidrar till att skapa ett arbetsklimat präglat av öppenhet och förtroende. Du är lyhörd för andras perspektiv, vilket hjälper till att bygga relationer och främjar en positiv dynamik inom teamet och på kontoret. Genom att bemöta både kollegor och kunder med respekt och tydlig kommunikation, skapar du en miljö där alla känner sig hörda och motiverade att nå gemensamma mål.
Som Kundstödschef hos oss får du möjlighet att vara med och påverka och utveckla både team och verksamhet. Du kommer att arbeta i en miljö där dina idéer och förbättringsförslag välkomnas och där du har befogenhet tillsammans med ledningsgrupp att fatta beslut inom ditt ansvarsområde.
"Är du vår nästa Kundstödschef? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag."
Nordlo är en av Nordens ledande aktörer inom moln och infrastruktur. Vi erbjuder skalbara driftlösningar, managerade tjänster och full outsourcing av IT- och digitaliseringstjänster till företag och offentliga verksamheter. Genom nära samarbete och med ansvarsfulla val av innovativ teknik hjälper vi våra kunder att stärka sin konkurrenskraft och driva digitaliseringen framåt.
Nordlo omsätter 2,4 miljarder SEK, har ca 1 000 anställda på orter i Sverige och Norge. På vårt Jönköpingskontor är vi 50 medarbetare.
Vill du veta mer? På vår hemsida kan du läsa om vår verksamhet, kundcase och våra medarbetare.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Nordlo Improve AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5562719129 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Helpdesktekniker/Supporttekniker |
Yrkesområde | Data/IT |
Nordlo Improve AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Jönköping. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Nordlo Improve AB skickar du in din ansökan senast 2025-08-13.
Källa: Arbetsförmedlingen
Nordlo Improve AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Jönköping.
2025-06-13
Mer infoFrigoscandia AB söker tre personer till tjänsten som distributionsförare i Jönköping.
2025-04-23
Mer infoMeca Sweden AB söker en person till tjänsten som personbilsmekaniker i Jönköping.
2025-05-09
Mer info